Ти можеш!» - повинен нагадувати вчитель учневі.
«Він може!» - повинен нагадувати колектив.
«Я можу!» - повинен повірити в себе учень.
В.Шаталов
Сікірніцька І. А. "Многогранники. Площі поверхонь та об'єми многогранників" - посібник
Синчук А.К. "Многогранники в шкільному курсі математики"- посібник.
Сучасній людині для успішної професійної діяльності необхідна серйозна підготовка, яка обов’язково включає в себе знання з математики, фізики, хімії, біології, інформатики. Такий рівень підготовки досягається в процесі навчання, що орієнтоване на широке розкриття зв’язків математики, хімії, фізики, географії з оточуючим світом, сучасним виробництвом, знанням традицій, культури мовлення, соціально-економічного становища країн.
Навчально-виховний процес в ліцеї спрямований на розвиток творчих здібностей учнів. Навчання – важливий засіб формування духовності особистості, викладач не тільки розвиває розумові здібності, а й виховує. Кожний урок виховує учнів, бо на ньому викладач навчає цінувати кожну хвилину, уміло організовувати роботу.
Викладачі природничо-математичної комісії Старокостянтинівського професійного ліцею у своїй роботі користуються інтерактивними методами навчання, активно впроваджують інформаційно-комунікаційні технології. При цьому роль учителя визначається не в безпосередній передачі знань, умінь і навичок, а в організації відповідного освітньо-виховного середовища, в якому учень навчається, спираючись на особистісний потенціал. Якщо при традиційному підході до навчання заняття запрограмовані, а в учнів можливий страх перед помилками, то тут заняття гнучкі, а на помилках учні вчаться.
Щороку проводиться робота з підготовки учнів до участі в обласних олімпіадах. Також брали участь у виставках методичних матеріалів, які проводяться в ліцеї та в області. Педагоги природничо-математичної комісії, як найбільш перспективну, впроваджують особистісно орієнтовану технологію навчання. Процес розробки і освоєння інновацій передбачає поетапну діяльність педагогів.
Викладачі природничо-математичної комісії обладнали і оснащують відповідно до вимог навчальної програми кабінети математики, фізики, хімії, біології, інформатики. У кабінетах є ТЗН, навчальна і методична література, наочність. До кожного уроку розробляємо цікавий змістовний дидактичний матеріал, за допомогою якого можна організувати ефективну самостійну роботу учнів, проконтролювати засвоєння ними програмного матеріалу. Розробляють опорні конспекти, які містять короткий зміст навчального матеріалу до теми уроку, схеми, алгоритми, опорно-довідковий матеріал.
Регулярно проводяться відкриті уроки, які показують роботу вчителів на уроках з обдарованими дітьми, виховання інтересу учнів до предмету, здійснення диференційованого навчання учнів на уроках.
Проводяться предметні декади, де представляються виставки - конкурси таблиць, плакатів з фізики, хімії, математики, інформатики, технології. Учителі разом з учнями готують додаткові матеріали по всіх темах діючих програм та матеріали для проведення практичних і лабораторних робіт. Учні залучаються до виготовлення моделей, наочних посібників, таблиць з предметів, історичних екскурсів. Визначаються кращі роботи. Проводяться такі заходи як: "Інтелектуальна гра Ерудит - шоу!", Гра з математики "Щасливий випадок", конкурс друкарів, виготовлення і розповсюдження газети " Вісник профліцею", тематичний захід професійної спрямованості "Хімічна мозаїка для кухарів".
Ми виховуємо Людину, здатну створити своє особисте життя.