Щиро вітаємо Вас на сайті
 Старокостянтинівського аграрно-промислового ліцею

 

  Методична робота –  заснована на досягненнях науки та передового досвіду. Система аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, науково-практичної, інформаційної діяльності з метою удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників та підвищення ефективності навчально-виховного процесу.
 
Корженівська Надія Миколаївна методист Старокостянтинівського професійного ліцею. Педагогічний стаж - 23 років. 
Основні принципи методичної роботи:
– демократизація та гуманізація навчального процесу;
– цільовий підхід до організації методичної роботи відповідно програмних цілей професійно-технічного закладу та напрямків його діяльності;
– організація роботи з педагогічними кадрами на основі урахування їх потреб та реального рівня професійної майстерності;
– системність та систематичність;
– науковість;
– оперативність та мобільність;
– прогностичність та випереджувальний характер;
– оптимальне поєднання індивідуальних і колективних форм;
– пріоритет знань та моральних цінностей.
Основними завданнями методичної роботи є:
– організаційно-методичне забезпечення програм розвитку професійного ліцею;
– удосконалення змісту, форм і методів навчання та виховання учнівської молоді, забезпечення єдності органічного взаємозв’язку загально-освітньої та професійної підготовки учнів і слухачів на основі принципів гнучкості, доступності, прогностичності, ступеневого характеру  професійного ліцею;
– розвиток педагогічної та професійної майстерності педагогічних працівників, їх загальної культури, створення мотивації умов для професійного вдосконалення;
– інформаційне забезпечення педагогічних працівників  з проблем освіти, педагогіки, психології, інформування про досягнення науки і техніки, передового педагогічного досвіду;
– організаційно-методична допомога у розвитку педагогічної творчості, експериментально-дослідницькій роботі, впровадженні результатів наукових досліджень, передового досвіду, педагогічних технологій, тощо;
– створення комплексно-методичного забезпечення предметів і професій, розробка та видання навчальних, методичних посібників, рекомендацій, наочних засобів навчання;
– забезпечення інтеграції навчального процесу, науки і практики;
– підготовка до атестації педагогічних працівників;
Організаційна структура методичної роботи.
1. Структура методичної роботи складається із взаємопов’язаних та взаємодіючих елементів, які відповідають цілям і завданням, що стоять перед технічним ліцеєм та втілюються у різних формах, методах і засобах;
2. У професійному ліцеї здійснюється колективна та індивідуальна методична робота. Основою у виборі форм методичної роботи є різні методи діагностичного вивчення рівня професійної компетентності педагогічних працівників.
3. Колективні форми методичної роботи викор. з метою вироблення єдиного підходу до вирішення певних проблем, обговорення актуальних питань організації навчально-виховного процесу, аналізу результатів колективної діяльності, вивчення і поширення кращого педагогічного досвіду, пошуково-технічної та педагогічної інформації.
   Колективними формами методичної роботи є: педагогічна рада, методичні комісії, інструктивно-методичні наради, теоретичні та практичні семінари, школи професійної майстерності, передового досвіду, науково-практичні конференції, педагогічні читання, тощо.
  Педагогічний колектив Старокостянтинівського професійного ліцею чотири роки працює над єдиною методичною проблемою: «Впровадження інноваційних технологій в навчально-виробничий процесс та вдосконалення роботи щодо вироблення в учнів умінь практичного застосування здобутих знань»
Створено сім методичних комісій:
-        Природничо-математичного циклу
-        Суспільно-гуманітарного
-        Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів.  Налагоджувальник устаткування у виробництві харчової продукції
-        Електрозварники.
-        Електромонтажники
-        Кухар. Кондитер. Оператор лінії у виробництві харчової продукції.
-        Класних керівників
Кожна комісія працює над індивідуальною проблемою.
Основним змістом роботи методичних комісій є:
– розробка, розгляд робочої навчально-програмної документації, її аналіз, внесення коректив у навчальні програми;
– оновлення змісту навчання і виховання, забезпечення взаємозв’язку загальноосвітньої і професійної підготовки учнів і програм, поурочно тематичних планів;
– вивчення і використання у навчальному процесі нових педагогічних і виробничих технологій, передового досвіду навчання та виховання, аналіз результатів цієї роботи;
– проведення роботи з комплексно-методичного забезпечення навчально-виробничого процесу засобами навчання, розробка методичних рекомендацій з ефективного використання дидактичних матеріалів, створення необхідних засобів навчання;
– аналіз стану і результатів навчально-виробничого і навчально-виховного процесів, в якості знань, умінь і навичок учнів, рівня їх вихованості і професійної культури.